BANNERLERİM

küresel ısınma

FOK KATLİAMINA DUR DEYİN!

Stop the Seal Slaughter
Related Posts with Thumbnails

7 Kasım 2009 Cumartesi

10 Rica



[img]http://img197.imageshack.us/img197/7894/311720071022121053jtvcm.gif[/img]
10 RİCA

1- Benim hayatım 10-15 yıl sürer. Senden ayrılığım bana acı verir. Beni almadan önce bunu düşün.


2- Bana, senin benden istediklerini anlayacağım bir süre ver.


3- Benim içimde sevgi duygusu uyandır, ben bununla yaşarım.


4- Bana hiç bir zaman uzun süreli darılma ve cezalandırmak için bir yere kapatma. Senin hayatında iş, eğlence ve arkadaşların var. Benim hayatımda ise sadece sen varsın.


5- Arada sırada benimle konuş. Sözlerini anlamasam bile bana yönelttiğin sesini anlarım.


6- Bana daima nasıl davranılması gerektiğini bil. Ben hiç bir zaman unutmam.


7- Beni dövmeden önce aslında dişlerimle kemiklerini un ufak edebileceğimi, ancak asla böyle bir yola başvurmayacağımı düşün.


8- Beni "isteksiz, tembel ve inatçı" diye azarlamadan önce düşün: Belki yediğim yemek dokunmuştur, belki güneşin altında uzun zaman kalmışımdır veya halim kalmamıştır.


9- Yaşlandığımda benimle ilgilen, bir gün sen de yaşlanacaksın.


10- Her zor anımda yanımda ol, "benim içim kaldırmaz" veya "ben görmeden olsun" deme, çünkü benim için her şey seninle birlikte daha kolay.

2 yorum:

FİGEN dedi ki...

NİCE MUTLU YILLARA CANIM ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN

Begonvilli Ev dedi ki...

Onların harikulade dostluklarını yaşayabilmek için dünyalarına girmek gerekir.

roloedipO sevgiyi bilmeyen insanlar neler kaçırdıklarını bir bilebilseler ve keşke hayvanlar da hak ettikleri değeri bulabilseler.