BANNERLERİM

küresel ısınma

FOK KATLİAMINA DUR DEYİN!

Stop the Seal Slaughter
Related Posts with Thumbnails

23 Ekim 2009 Cuma

BALON AVİZEM
















Resimleri tam yapım aşamasında çekemedim, iki işi çalışıyorsunuz (annemde yardım etti sağolsun) ve elleriniz müsait olmuyor, resim çekmeye okullarda öğrendiğimiz bişey bu.İstediğiniz renk yünü tutkalla su karışımı bulamaça batırıp balonun üzerine sarıyorsunuz ve kurumaya bırakıyorsunuz ben resimleri ancak kuruma işleminden sonra çekebildim, Balon kururken patlarsa hemen tekrar içine yeni bir balon şişirip kurumaya bırakabilirsiniz.Kuruduktan sonra alttan elinizin gireceği kadarını kesin çıkan parçayı atmayın ben tepesine kullandım üsttende düyün gireceği kadarını hesaplayın ve öyle kesin.üzerine, etrafına, hayal gücünüze ve elinizdeki malzemeye uyan ne varsa ekleyin silikon tabancası ile de yapıştırabilirsiniz yada minik tellerle tuturabilirsiniz uhuda oluyor bende çiçekler ve boncuklar vardı onları ekledim, işlem bitince düye geçirin.Avizeniz hazır güle güle kullanın

2 yorum:

notdefterimden dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK

Miras Avukatı dedi ki...

Çok güzel yapmışsınız elinize sağlık. Çok beğendim.