BANNERLERİM

küresel ısınma

FOK KATLİAMINA DUR DEYİN!

Stop the Seal Slaughter
Related Posts with Thumbnails

24 Ekim 2009 Cumartesi

İŞTE BENİM DÜNYAM:) NUH'UN GEMİSİ

HEPSİNE MAŞALLAHI EKSİK ETMEZSİNİZ DEĞİLMİ
KAPLUŞUMUZ DİNO'MUZ DÖRDÜZLERİMİZ DÖRDÜDE ERKEK
ÜÇÜ BİRARADALARIMIZ
PORTAKAL ŞURUBUNA BAYILAN OĞLUMUZ RÜZGAR CADI KIZIMIZ YAĞMUR ASABİ KIZIMIZ BULUT GÜÇLÜ İNATÇI MÜCADELECİ SEVGİLİ TARÇINIMIKENDİ TÜRÜNDEN NEFRET EDEN KÖPEKLERE AŞIK VE KENDİNİ KEDİŞ KABUL ETMEYEN PATİ HARİCİ HİÇBİR KARDEŞİNİ SEVMEYEN KOKULARINDAN BİLE RAHATSIZ OLUP BİZİ PARÇA PİNÇİNK YAPAN DÜNYANIN EN GÜZEL KIZI TOMPİNİCİĞİMİZ PAPRİKANIN BÜYÜK AŞKI BENİM TEKOŞUM SİNBAT'IMIZ TAM BİR ÇİNGENE KRALİÇESİ VE SİNBAT'IN SEVGİLİSİ ACI BİBER PAPRİKAM Adı gibi kendide minik minimey kızım Efelerin efesi evimizin sevgili Efe'sinamı diğer çatır Efe
Evimizin namı diğer GARFİELD'İ KRİŞNA'MIZ 5 KARDEŞİN EN MİNİĞİ DÜNYA TATLISI BASTETİMİZ YAKINDA SEVGİSİNDEN KONUŞACAK OLAN SEVGİLİ KIZIMIZ İSİS BURNUNUN ŞEKLİYLE İSMİNİ HAK EDEN SEVGİ DELİSİ KIZIMIZ KLEOPATRA İSMİNİN HAKKINI SONUNA KADAR VEREN KISKANÇ KRALİÇEM NEFERTİTİ 5 KARDEŞ ARASINDAKİ TEK ERKEĞİMİZ RAMSES ALLAH'IN BANA BİR HEDİYESİ PATİM Sizleri dünyamı güzelleştiren bebişlerimle tanıştırayım.Anne olmanın doğurmak demek olmadığını, anne olmanın sevgi,emek olduğunu, onlara en küçük bir zarar gelecek olsa aslan kesilmeyi, azcık canları yansa yüreğinizin sıkıştığını, bana doğurmadan anne olmayı öğrettikleri için hepsine öpücüklerimle sevgimle teşekkür ediyorum.Hepsi sokaklardan geldi ve iyikide geldiler. Benim bebişlerim sevgili haycanlarım, iyiki benimsiniz iyiki hayatımdasınız. Gönlümdeki yerleri sonsuz ama malesef evime sığdıramadığım sokaktaki sayısız haycan çocuklarım, her daim yanınızda olamasamda sizi Allah'ıma emanet ediyorum hep sevgi dolu iyi ve merhametli insanlarla karşılaşın,yaşam hakkınıza hep saygı duyulsun, horlanmayın, tekmelenmeyin, hep sevilin. Aç kalmayın, susuz kalmayın, hepinizin sıcacık birer evi olsun. İnsanın yüreciğinde ne kadarcık yer tutarsınızki siz... Hepinizi çok seviyorum iyiki varsıznız, iyiki dünyamızı güzelleştiriyorsunuz.

1 yorum:

nesrin dedi ki...

İŞTE BENİM DÜNYAM:) NUH'UN GEMİSİ
hepside çok şekerler tanıştırdın için teşekkürler hepsinede maşallah anneleri çok iyi bakmış